Zasady rezerwacji

Pokoje można rezerwować wyłącznie telefonicznie pod nr 91 38 64 865 lub 502 444 004

W celu uniknięcia nieporozumień nie uznajemy rezerwacji pocztą elektroniczną, bez uprzedniego kontaktu telefonicznego.

Przed dokonaniem rezerwacji prosimy o dokładne zapoznanie się z regulaminem obiektu.

W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

ZADATEK:

Państwa rezerwacja będzie ważna po wpłacie zadatku w wysokości 200 zł w ciągu 5 dni roboczych, licząc od momentu wstępnej rezerwacji telefonicznej. W sytuacji, gdy całkowity koszt pobytu jest niższy niż 300 zł,  prosimy o przelanie na nasz rachunek pełnej kwoty przed dniem przybycia.

W razie problemów z zachowaniem terminu wpłaty zadatku prosimy o kontakt telefoniczny.

W przypadku niedotrzymania 5-dniowego terminu wpłaty, wstępna rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.

Niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty zadatku na naszym rachunku wysyłamy sms-em lub mailem potwierdzenie Państwa rezerwacji.

JAK DOKONAĆ WPŁATY ZADATKU

1. Przelewem na nasz rachunek bankowy: ING Bank Śląski 85 1050 1559 1000 0022 7941 7048

wpisując w tytule przelewu hasło "Rezerwacja",imię i nazwisko oraz termin pobytu.

2. Przelewem ze smartfona, korzystając z aplikacji bankowej. Skanujemy kod QR (grafika poniżej), dopisując w tytule przelewu hasło "Rezerwacja",imię i nazwisko oraz termin pobytu.

3. Tradycyjnym przekazem pocztowym, wpisując w tytule hasło "Rezerwacja",imię i nazwisko oraz termin pobytu

Rezerwację można anulować, powiadamiając nas telefonicznie, w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty oplanowanego przybycia. Zadatek zostanie zwrócony przelewem na wskazany przez Państwa nr rachunku.

W przypadku niedochowania terminu anulacji, zadatek nie podlega zwrotowi.