Zasady rezerwacji
Pokoje można rezerwować wyłącznie telefonicznie pod nr 91 38 64 865 lub 502 444 004
W celu uniknięcia nieporozumień nie uznajemy rezerwacji pocztą elektroniczną, bez uprzedniego kontaktu telefonicznego.
Przed dokonaniem rezerwacji prosimy o dokładne zapoznanie się z regulaminem obiektu.
W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
ZADATEK:
Państwa rezerwacja będzie ważna po wpłacie zadatku w wysokości 200 zł w ciągu 5 dni roboczych, licząc od momentu wstępnej rezerwacji telefonicznej. W sytuacji, gdy całkowity koszt pobytu jest niższy niż 300 zł, prosimy o przelanie na nasz rachunek pełnej kwoty przed dniem przybycia.
W razie problemów z zachowaniem terminu wpłaty zadatku prosimy o kontakt telefoniczny.
W przypadku niedotrzymania 5-dniowego terminu wpłaty, wstępna rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.
Niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty zadatku na naszym rachunku wysyłamy sms-em lub mailem potwierdzenie Państwa rezerwacji.
JAK DOKONAĆ WPŁATY ZADATKU
1. Przelewem na nasz rachunek bankowy: ING Bank Śląski 85 1050 1559 1000 0022 7941 7048
wpisując w tytule przelewu hasło "Rezerwacja",imię i nazwisko oraz termin pobytu.
2. Przelewem ze smartfona, korzystając z aplikacji bankowej. Skanujemy kod QR (grafika poniżej), dopisując w tytule przelewu hasło "Rezerwacja",imię i nazwisko oraz termin pobytu.


3. Tradycyjnym przekazem pocztowym, wpisując w tytule hasło "Rezerwacja",imię i nazwisko oraz termin pobytu
Rezerwację można anulować, powiadamiając nas telefonicznie, w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty oplanowanego przybycia. Zadatek zostanie zwrócony przelewem na wskazany przez Państwa nr rachunku.
W przypadku niedochowania terminu anulacji, zadatek nie podlega zwrotowi.